פרס: "לא תהיה כל פשרה עם טילים המופנים לראשם של ילדים ואימהות בישראל"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on פרס: "לא תהיה כל פשרה עם טילים המופנים לראשם של ילדים ואימהות בישראל"
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה שמעון פרס פתח הבוקר את "ועידת ישראל לשלום" וקיים לאור ההסלמה בדרום ראיונות לתקשורת הבינלאומית בהם תקף בחריפות את החמאס ואמר: "גם הלילה חיילי צה"ל פועלים תחת ירי וטילים כדי להפסיק את האש הבלתי פוסקת על יישובי הדרום. חמאס ירה הלילה למעלה ממאה טילים לעבר ילדים ואימהות ברצועת עזה. כל הפניות לחמאס מצד הכוחות הבינלאומיים להכיר בישראל ולעשות שלום נדחו ובמקום זאת הירי לעבר תושבי הדרום לא נפסק. איננו יכולים להשלים עם מוות, אין פשרה עם פגזים ואין פשרה כשיש סכנה על ראשם של ילדים ואימהות ".

    בהמשך הדברים הוסיף הנשיא כי גם בעתות של סכנה יש להפריד בין החמאס המהווה מחנה טרור לבין המחנה המתון בראשות אבו מאזן ואמר: "יש פיצול במחנה הפלסטיני יש מחנה בעד שלום, ויש מחנה טרור המנסה להרוס את ישראל ללא סיבה. ישראל רוצה שלום עם כל הפלסטינים אבל לצערי הפלסטינים מחולקים לשני מחנות מחנה של שלום ומחנה של טרור המנסה להרוג את השלום. מחנות הטרור גורמים לצער ולהרג מיותר של חפים מפשע- עלינו לעשות הכל כדי שלא יהיה יותר הרג של חפים מפשע. מחנה הטרור המתנגד לשלום, יורה בימים אלו ללא הרף על אזרחי ישראל- ואת זה לא נוכל לקבל".

    הנשיא פרס הדגיש כי לישראל זכות מוסרית להגן על תושבי הדרום אשר עומדים בצורה איתנה כנגד ירי הטילים ומהווים את העורף החזק של מדינת ישראל ואמר: "אני גאה בתושבי הדרום על עמידתם האיתנה, ביקרתי בדרום וראיתי אותם בקיבוצים, מושבים ועיירות פיתוח לא ישנים בלילות עם הילדים על הידיים. אם ננצח במערכה זו נגד החמאס, תושבי הדרום יהיו המנצחים בכוח עמידתם, באמונם בסבלם ובתקוותם. אנו חייבים לחזק את החיילים הלוחמים ואת האזרחים המחזיקים מעמד במצב הקשה בדרום".

    פרס ארי שביט ועידה

    פרס ארי שביט ועידה

    פרס ארי שביט ועידה

    פרס ארי שביט ועידה



    0 תגובות